Internet marketing, weblapkészítés, keresőoptimalizálás

Virtuarium Blog

Virtuarium Blog

Ravaszdi trükkök a jó szövegíráshoz

avagy hogyan írjunk hatékony reklámszöveget?

2018. június 14. - virtuarium

Egy hirdetés célja ugyebár az emberek megnyerése, hogy bejöjjenek a boltunkba, vagy kattintsanak a hirdetésünkre és úgy jöjjenek el a weboldalunkra, webáruházunkba.

Mitől lesz hatásos a reklámunk?

Először is kell egy jó cím. Akár kép, akár szöveg a hirdetés, fontos, hogy legyen egy hangsúlyos, kiemelt címsor.

Második feladat, hogy érdekes, figyelem felkeltő legyen a hirdetés. Mitől lesz érdekes a marketing szöveg? Elsőre talán meglepőnek találod a választ, de Bármiről szólhat! Azt ugyanis, hogy egy reklámszöveg érdekes-e, vagy sem, nem az dönti el, hogy egy robogót akarsz-e eladni, vagy egy világ körüli utat!

Leendő vásárlód egyetlen érzéstől fogja elolvasni a hirdetésed: attól, hogy a szöveg Neki és Róla szól. A Saját - esetleg még nem is tudatosult - problémájával találja szemben magát, amelyet az Ő hangján mutatsz be. A megoldást pedig Te adod! Ehhez meg kell ismerned azt, akihez írsz. Ismered a vevőidet? A célcsoportod?

Ha igen, akkor fogalmazd meg, írd le, hogy milyen problémáik vannak és milyen kérdések jutnak eszükbe a potenciális vásárlóidnak!

Ekkor jön a kritikus pont: a problémák és kérdések alapján keress egy érzést, amivel hatni fogsz a vásárlóidra!

Mint már írtam, a marketing szöveg az nem a termékről szól. Az emberek többsége érzelmek alapján vásárol, választ szolgáltatást és szolgáltatót.

Lássunk minderre egy elrettentő, tanulság levonó példát:

hirdessen_on_is.jpg

Mi a jó a fenti hirdetésben?

"Ha mindenkihez írsz, valójában senkihez sem írsz” – tartja a szövegírók egyik legfontosabb mondása. Ezért a jó hirdetés személyesen ENGEM, mint potenciális vásárlót szólít meg. Ehhez képzeld azt, hogy pusztán egyetlen emberhez írsz! Mint a fenti hirdetésben. És megoldást kínál az ügyfél problémájára - mint a fenti hirdetésben.

Ellenben az a megoldás legyen szép, jó, bizalomgerjesztő...

  • Te szoktál hirdetni?
  • Hogy csinálod? Tudod, hogy hány vevő jön be a hirdetésedre?
  • Segítsek megírni a reklámszöveged?
  • Segítsek, hogyan tudod mérhetővé tenni a hirdetéseid?
  • Segítsek hatékonyabbá tenni a marketinged?
  • Segítsek, hogyan legyen több profitod?

Mert akkor mindkettőnknek több ideje marad munka után a szórakozásra is :) Én hozom a labdát, gyere velem játszani!

katty11.jpg

Üdvözöl:

Katty

A bejegyzés trackback címe:

https://virtuarium.blog.hu/api/trackback/id/tr5014047132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása