Internet marketing, weblapkészítés, keresőoptimalizálás

Virtuarium Blog

Virtuarium Blog

Hatékonyság növelés és digitalizáció III.

avagy a Google a barátom

2019. február 11. - virtuarium

Előző írásaimban a digitalizáció hatékonyság növeléséről írtam, és ajánlottam ingyenes CRM, (ügyélkezelő), számlázó, raktár- és készletnyilvántartó és hírlevél küldő programokat.
Ezen kívül foglalkoztam a webáruházakkal is.

Most a Google-nek a cégeknél jól használható, és ráadásul ingyenes szolgáltatásairól lesz szó.

Egy cégnek kell, hogy legyen egy cégnév@gmail.com email címre.
Ez nem opcionális, ezt le kell foglalni.
Ugyanis így belépve az alábbi beállításokat tehetjük meg:

1. Google cégem

Itt megadhatjuk a keresőnek a céges weboldalunkat, címünket (székhely, telephelyek), telefonszámokat, email címeket, valamint a nyitvatartási időt. Fotókat is tölthetünk fel. Figyeljünk oda, hogy a cégadatok változásakor frissítsük a google adatbázisát is! A Google cég regisztrációval a Google térképre is felkerülünk, ami általában önmagában a látogatók számának és a forgalom növekedésével jár.

2. Google címtár

Egy helyen kezelhetjük az ismerőseink telefonszámát, email címét, fotóját, egyéb elérhetőségét, amit számítógépről és mobilról is egyaránt elérhetünk, illetve PC-n/laptopn szerkeszthetünk. Ráadásul a program automatikusan szinkronizálja az adatokat.

3. A Google naptár lehetséges felhasználási területei

⦁ A cég vezetői látják egymás időbeosztását, üzleti tárgyalások időpontjait és egyéb részleteket (helyszín, résztvevők adatai),
⦁ Egy értékesítés-vezető láthatja az ügynökei idő- és helyszín beosztását,
⦁ Egy szolgáltató az ügyfeleinknek lehetőséget adhat időpontfoglalásra, illetve láthatják a még szabad, és a már foglalt időpontokat.

4. Google drive

Tökéletes eszköz és lehetőség biztonsági mentés készítésére, illetve a céges adatok megosztására egymás között.
Amikor egy cégnél többen dolgoznak egy projekten, és küldözgetik e-mailben egymásnak a céges dokumentumok különböző verzióit, javításait teljesen elveszve a különböző verziókban, akkor Google Drive (vagy bármelyik más felhős alkalmazás) a legjobb megoldás!
A drive-ra mentés akkor is nagyon kényelmes megoldás, ha több gépről szerkesztesz egy anyagot, pl. hazaviszed a munkát, mert nem kell a pendrive-on keresgélni az utolsó mentett veziót.

Hátránya, hogy ha nincs internet hozzáférésed, akkor a dokumentumokat se éred el...

katty_pitizik1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://virtuarium.blog.hu/api/trackback/id/tr1314620564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása