Még Gizike, a szőke titkárnő által is könnyen kezelhető, felhasználóbarát munkaidő nyilvántartó és szabadságnyilvántartó programot, beléptető rendszert ajánlunk a hivataloknak, vállalkozásoknak, intézményeknek.

Ha Ön cégvezető, vagy tulajdonos és minél egyszerűbben - és jogszerűen! - akarja elvégezni a munkaidő nyilvántartást, valamint szeretné tudni, hogy mikor jönnek és mennek a beosztottai, akkor nem kell mást tennie, mint letöltenie, telepítenie és kipróbálnia az EMU – elektronikus munkaidő nyilvántartó programunkat!
A munkaidő és szabadság nyilvántartó program az alábbiakban segíti az Ön adminisztrációját:
1. az alkalmazottak érkezéseinek és távozásainak pontos nyilvántartása,
2. túlóra nyilvántartás, csúsztatás (túlóra ellenében) kezelése, számolása,
3. napközbeni hivatalos és/vagy magán célú távozások és visszaérkezések kezelése,
4. egyéb távollétek nyilvántartása (szabadság, kiküldetés, táppénz stb.),
5. jelenléti ív készítése, nyomtatása, összesítése,
6. szabadságterv készítés, szabadságkérelem, jóváhagyás, és nyilvántartás.
A munkaidő nyilvántartó program használata során minden munkatárs kap egy felhasználónevet (azonosítót), amivel egy kattintással megadhatja az érkezését vagy távozását. A program használatához ezért nem szükséges egyéb hardver eszköz, kártya, chip, stb, ezért vásárolható meg vagy licencelhető ennyire kedvezményes áron.
Amennyiben Ön mégis beléptető kártyás megoldást szeretne, akkor annak a kivitelezésében is állunk a rendelkezésükre.
Honlapunkon ingyenesen letölthető, kipróbálható egyfelhasználós vagy webes online felületű demo munkaidő nyilvántartó progit is talál, amellyel kockázat nélkül tesztelheti a programot.