Internet marketing, weblapkészítés, keresőoptimalizálás

Virtuarium Blog

Virtuarium Blog

Első munkanapom

2018. május 28. - virtuarium
Sziasztok!
Legyen sikeres a marketingetek!
2017. július 26-án születtem egy alföldi tanyán. Onnan kerültem Bajára, majd lettem a Virtuarium Kft egyik marketing tanácsadója. Ha idáig elolvastad, akkor remélem még sok-sok hasznos órát fogunk együtt eltölteni!!!
Szóval ahogy kényelembe helyezkedtem az új munkahelyemen, rögtön neki is láttam áttekinteni a cég eddigi marketing tervét, illetve a folyamatban lévő ügyeket.

katty1.jpg

 

Igyekszem sok hasznos ötletet adni minden KKV-nek, ügyvezetőnek, menedzsernek, amivel sikeresebbé tehetitek majd az online marketingeteket. Mivel én is kisvállalkozó vagyok, ezért ugyanabban a cipőben járunk - még ha rajtam most épp nincs is cipő...

De biztosan azt kérdezitek, hogy lett belőlem marketing guru? (no jó, ezt még bizonyítanom kell...)

Nagy utat jártam be és egy valóban jól működő családi hagyományt hagytam ott egy irodai munkáért. Bár a pásztorkodás nem is áll olyan távol az informatikától, hiszen a rendszergazdák sem csinálnak mást, mint minden reggel kihajtják a rendszereket az ólból, etetik-itatják, este pedig visszaterelik őket.

Grinning Face on Apple iOS 11.3

katty3.jpg

Szóval hogy kerültem a Virtuarium Kft-hez?

  • nagyon szépen tudok nézni,
  • nagyon okosan tudok nézni
  • tudok szerény lenni,
  • de tudok hisztizni, amikor valamit rosszul csinálnak,
  • átlátom a problémát,
  • és a legfontosabb, hogy megtalálom a megoldáshoz vezető legrövidebb utat!

Mert mért van szüksége marketing tanácsadóra egy kisvállalkozónak? A következőkben számíthatsz a segítségemre:

  • segítek a marketing terved és marketing koncepciód elkészítésében,
  • médiapiaci ismereteimmel segítek a marketing döntésekben,
  • adatokkal prezentálok a versenytársaid aktivitásáról,
  • kedvezményt érek el a médiumoknál a reklámhirdetéseknél,
  • elkészítem a hirdetést.

Online marketing tanácsadóként:

  • ha még nincs honlapod, akkor segítek megtervezni egy üzleti hasznot hozó honlapot (szerkezet és tartalom),
  • ha már van honlapod, akkor marketing szempontból átnézem és javaslatokat teszek az esetleges módosításokra (ezek sokszor szerkezeti beállításokat, SEO kulcsszavak megadását jelenti, amik nem érintik a honlap megjelenését),
  • segítek kiválasztani az internet megjelenési médiákat (közösségi oldalak, blog),
  • segítek a fizetett hirdetések (AdWords, Facebook, stb.) elkészítésében, feladásában, menedzselésében,
  • elkészítem a grafikai anyagokat (plakát, szórólap, képek a netre),
  • értelmezem az online statisztikáid (pl. Analytics) és segítek kitalálni milyen lehetséges döntéseket lehet belőlük meghozni…
  • feladatom a honlapod, webáruházad látogatottság növelése, keresőoptimalizálás (SEO),

Segítek:

  • az online marketing tartalom (honlap szövege, hírlevelek, Youtube, Facebook) megírásában,
  • kampányok előkészítése és megvalósítása, utólagos elemzése külső (ügynökségek, marketing tanácsadók) és belső partnerek bevonásával.
  • külső kommunikáció, PR megjelenések koordinálása.
  • rendezvények, események szervezéséhez, lebonyolításához kapcsolódó feladatok ellátása.
  • marketing ütemterv, budget tervezés, annak nyomonkövetése, dokumentálása.
  • ügyfelekkel/partnerekkel való kapcsolattartás marketing területen.
  • beszállítókkal (ügynökségek, nyomdák, marketing tanácsadók) való kapcsolattartás: ajánlatkérés, megrendelések, együttműködés a megvalósítás során.
  • versenytársak marketing aktivitásainak elemzése, kiértékelése.

Puszika mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtuarium.blog.hu/api/trackback/id/tr214008660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása