Internet marketing, weblapkészítés, keresőoptimalizálás

Virtuarium Blog

Virtuarium Blog

Webáruház sikeres üzemeltetése

2018. szeptember 14. - virtuarium

Ez a cikk azoknak szól, akik webáruházat üzemeltetnek.

A látogató először a termékek fotóját, majd a leírását nézi meg. Ezért a webáruházunkban használt szövegek legalább olyan fontosak, mint a képek.

A termékképek meggyőzik a látogatót, hogy a termék valódi, de a termékleírás lesz az, ami eladja a terméket. Ennek ellenére egy felmérés szerint a webáruházak nagy részénél még mindig nincsenek részletes, egyedi termékleírások. A legtöbb webáruházban a nagykertől, gyártótól kapott képek és termékleírások fogadják a látogatót, ami bizony gyakran nagyon hiányos és rossz minőségű. A kiskereskedőnek pedig végképp nincs energiája még a termékek leírását vagy fotóit is elkészíteni.

Pedig van mód arra, hogy a minőség megtartása mellett, ugyanolyan hatékony tartalmi elemeket kapjon a webáruháza.

webshop2.jpg

A hatékony termékleírás elkészítéséhez szükség van egy marketing stratégiára. A webshop üzemeltetőjének nem a termékre, hanem a vevőre kell fókuszálnia! Gondolkozzon a vevő fejével! Ezért tudnia kell, hogy:

  • ki a célcsoport?
  • mi motiválja őket a vásárlásra?
  • őket hol és milyen formában lehet a leghatékonyabban elérni?

Ezen kívül a meg kell tudnia határozni azt, hogy:

  • miben jobb, mint a hasonló termékeket értékesítő vállalkozások,
  • és mi az a plusz, ami miatt majd Önnél fognak vásárolni az elért látogatók?

Mi lehet ez a plusz?

  • az alap műszaki adatok, paraméterek megadása (mivel sokszor még ezek is hiányoznak)
  • garancia,
  • összeszerelési útmutató.Készíthetünk egy egyperces video filmet, ha otthon kell összerakni a terméket. Ez sokkal többet ér, mint a gyári rajzocska..

És mégis miért nem csinálják meg ezt a vállalkozók?

Természetesen az idő és a pénz hiánya miatt. Előbbi megoldására nyújt megoldást a szövegírás kiszervezése, amelytől viszont a webáruház tulajdonosok egy része ódzkodik.

Pedig sokkal hatékonyabb megoldás a feladatok kiszervezése!

munka1.jpg

Döntse el, hogy milyen feladatokat ad át! Tipikusan a következő feladatokat érdemes külsős bízni:

  • termékleírások készítése,
  • blog cikkírás,
  • közösségi oldalakra bejegyzések írása,
  • hírlevelek megírása,
  • termék fotók elkészítése.

Ezáltal sikeresen megszabadulhatunk az egyik legidőigényesebb és sokak számára legnyűgösebb feladattól.

Ugyanez a helyzet a bloggal is. Évek óta olvasni pozitív hatásairól, legyen szó a célközönség oktatásáról, a szakértői státusz kialakításáról vagy a keresőoptimalizálásban betöltött szerepéről.
Mégis, csak mindössze a webshopok harmada rendelkezik bloggal. Ennek az oka általában, hogy egyrészt tényleg nem tudják, mekkora hasznot hoz(hat) egy érdekes és tartalmas blog, másrészt pedig megint csak az idő hiánya.

Szövegírás áraink

Blog, PR cikk, webshop termékleírás, honlap szövegírás: 2 Ft / karakter.

 

katty18.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://virtuarium.blog.hu/api/trackback/id/tr8514234669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása