Internet marketing, weblapkészítés, keresőoptimalizálás

Virtuarium Blog

Kell-e minden kisvállalkozónak honlap?

2018. október 21. - virtuarium

A kisvállalkozók közül is egyre többen látják, hogy szükségük van marketingre, azon belül reklámra. Pedig a marketing nem egyenlő a reklámmal!

Elérhető és használandó marketing eszközök:

  1. Reklámterv
  2. Internet marketing terv
  3. Promóciós terv
  4. PR terv / publicitás
  5. Marketing együttműködések terve.

Én, Katty kutyus azt mondom, hogy minden kis- és középvállalatnak az Interneten a helye!
Miért is? – a legolcsóbb marketing eszköz, ahol részletekbe menően eljuttathatjuk marketing üzenetünket a célközönségnek!

katty1_1.jpg

Gyerünk, tessék minden nap közzétenni valamilyen érdekes információt a cégedről!

Sok vállalkozó még mindig nem veszi észre a Facebookban rejlő üzleti lehetőségeket.
Egy hazai felmérés szerint ugyanis az elmúlt tíz esztendőben megtízszereződött az mkkv-k körében a marketing eszközök használata, és egyértelműen a Facebook-céges oldal vezeti a toplistát a vállalkozóknál. Egy egyszemélyes szolgáltató is felteheti a nyitvatartását, elérhetőségét és a munkáját bemutató fotókat - mindezt teljesen ingyen.

Ezt követi sorrendben a saját honlap, majd a Facebook-hirdetés. Egy honlapnak valójában csak akkor van értéke, ha kereső-optimalizált (vagyis látogatókat hoz), és több egy egyszerű prospektusnál. Vagyis olyan funkciókat tartalmaz, amit használni lehet. Ilyesmi pl. egy webáruház, hírlevélre feliratkozás, blog, stb.

Facebook oldal, saját honlap vagy mindkettő? Honnan tudom, hogy melyik a leghatékonyabb? Pedig a válasz általában egyszerű: akinek az ügyfélköre többségében magánszemélyekből áll, és a bevétele is nagyobbrészt magánszemélyektől érkezik, annak elég a facebook oldal és az instagram fiók, esetleg facebook hirdetésekkel megerősítve. Az instagramra 1080 x1080vagy 500x500 pixeles képeket tudunk feltölteni címmel, kulcsszavakkal. Pl. egy kozmetikus, fodrász, burkoló nagyon jól kihasználhatja a benne rejlő lehetőségeket, főleg ha van olyan technikája, ami egyedinek mondható.

Ellenben akinek az ügyfélköre a KKV szektorból kerül ki, azoknak elengedhetetlen a honlap vagy webáruház. Amikor egy saját honlap készítése mellett dönt, az legyen profi, és tartalmazzon folyamatosan új és érdekes információkat!

Napi fél óra munkával készíthet egy érdekes képet, írhat egy cikket, amiket közzétehet az Instagramon, twitteren, a blogján és a facebook oldalán - és mindezt teljesen ingyen. Ezzel követőket szerezhet, akikből idővel megrendelő, vásárló lesz.

Ha nem tudsz érdekes képet készíteni, izgalmas cikket írni, akkor csak szólj és megírom Neked!

katty2_1.jpg

Te is csak várod a vevőket vagy inkább segítsek marketing tervet készíteni?

Ennél már nagyobb munka céges videó, reklámfilm készítés, amivel bemutathatja a cégét, a termékeit és szolgáltatásait. Ehhez egy saját youtube csatorna indítása kell. Egy céges videofilm soha ne legyen hosszabb egy percnél, inkább minél rövidebb legyen és egy üzenetre, témára koncentráljon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://virtuarium.blog.hu/api/trackback/id/tr4714313763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.