Internet marketing, weblapkészítés, keresőoptimalizálás

Virtuarium Blog

Melyik a legjobb otthoni könyvtári program?

2018. június 22. - virtuarium

Aki szeret olvasni, az tudja, hogy egy saját könyvtár valódi kincs. Az évek során sokunknak igen sok könyv gyűlik össze, ilyenkor jó szolgálatot tesz egy saját nyilvántartás, amihez egy könyvtári nyilvántartó programra van szükség. Erre akár egy excel tábla is elég lenne, ha tényleg csak egy egyszerű nyilvántartást szeretnénk.

De ha jobban belegondolunk, akkor bizony ott vannak a többkötetes könyvek, amiket jó lenne együtt kezelni. És ott van a kérdés, hogyha már nyilvántartom a könyveimet, akkor jó lenne valamilyen rendszerbe is tenni őket, amihez érdemes a könyvtári szabványból puskázni az ötleteket.

katty_olvas3.jpg

Vagyis érdemes szakterületek szerinti csoportokat képezni, és azon belül szerzők szerint abc sorrendbe rendezni. 

Persze nem csak könyveink vannak, hanem lehet egy klassz zenei CD gyűjtemény, filmek DVD-n, vagy épp játékok PC-re, X-Boxra, Nintendóra.

A dokumentumaink egységes, otthoni nyilvántartására az egyik legjobb program a Linlib könyvtári rendszer, amelynek ára otthoni, teljeskörű használatra mindössze 5.000 Ft.

De egy cégnél is fontos, hogy nyilvántartsuk a szakkönyveket, főleg ha rendszeresen ki is kölcsönzik azokat a kollégák. Erre bizony nem elég egy excel tábla vagy access adatbázis, ehhez mindenképp egy olyan könnyen kezelhető könyvtári program kell, amit egy nem könyvtáros titkárnő is kezelni tud.

 

 

 

Ravaszdi trükkök a jó szövegíráshoz

avagy hogyan írjunk hatékony reklámszöveget?

Egy hirdetés célja ugyebár az emberek megnyerése, hogy bejöjjenek a boltunkba, vagy kattintsanak a hirdetésünkre és úgy jöjjenek el a weboldalunkra, webáruházunkba.

Mitől lesz hatásos a reklámunk?

Először is kell egy jó cím. Akár kép, akár szöveg a hirdetés, fontos, hogy legyen egy hangsúlyos, kiemelt címsor.

Második feladat, hogy érdekes, figyelem felkeltő legyen a hirdetés. Mitől lesz érdekes a marketing szöveg? Elsőre talán meglepőnek találod a választ, de Bármiről szólhat! Azt ugyanis, hogy egy reklámszöveg érdekes-e, vagy sem, nem az dönti el, hogy egy robogót akarsz-e eladni, vagy egy világ körüli utat!

Leendő vásárlód egyetlen érzéstől fogja elolvasni a hirdetésed: attól, hogy a szöveg Neki és Róla szól. A Saját - esetleg még nem is tudatosult - problémájával találja szemben magát, amelyet az Ő hangján mutatsz be. A megoldást pedig Te adod! Ehhez meg kell ismerned azt, akihez írsz. Ismered a vevőidet? A célcsoportod?

Ha igen, akkor fogalmazd meg, írd le, hogy milyen problémáik vannak és milyen kérdések jutnak eszükbe a potenciális vásárlóidnak!

Ekkor jön a kritikus pont: a problémák és kérdések alapján keress egy érzést, amivel hatni fogsz a vásárlóidra!

Mint már írtam, a marketing szöveg az nem a termékről szól. Az emberek többsége érzelmek alapján vásárol, választ szolgáltatást és szolgáltatót.

Lássunk minderre egy elrettentő, tanulság levonó példát:

hirdessen_on_is.jpg

Mi a jó a fenti hirdetésben?

"Ha mindenkihez írsz, valójában senkihez sem írsz” – tartja a szövegírók egyik legfontosabb mondása. Ezért a jó hirdetés személyesen ENGEM, mint potenciális vásárlót szólít meg. Ehhez képzeld azt, hogy pusztán egyetlen emberhez írsz! Mint a fenti hirdetésben. És megoldást kínál az ügyfél problémájára - mint a fenti hirdetésben.

Ellenben az a megoldás legyen szép, jó, bizalomgerjesztő...

  • Te szoktál hirdetni?
  • Hogy csinálod? Tudod, hogy hány vevő jön be a hirdetésedre?
  • Segítsek megírni a reklámszöveged?
  • Segítsek, hogyan tudod mérhetővé tenni a hirdetéseid?
  • Segítsek hatékonyabbá tenni a marketinged?
  • Segítsek, hogyan legyen több profitod?

Mert akkor mindkettőnknek több ideje marad munka után a szórakozásra is :) Én hozom a labdát, gyere velem játszani!

katty11.jpg

Üdvözöl:

Katty

Légyszi mesélj nekem!

katty8.jpg

- Légyszi mesélj!

- De mit meséljek?

- Mesélj a Virtuarium novellás oldalán lévő szebbnél szebb mesékből! Azok olyan cukik! Azoktól nem félek, és olyan jót alszom!

katty7.jpg

Sőt, még jobb lenne, ha TE is velem aludnál!

Egyébként tudtad, hogy a gazdag szülők 63%-a olvas fel a gyermekének mesekönyvből, míg a szegényeknél ez az arány csak 3%?
Ez nem azért van így, mert a szegényebbeknek nincs mesekönyvük (fogadjunk, hogy okostelefonja van! - és le tudna tölteni e-könyvet, vagy elmehetne könyvtárba...), hanem mert nem szakítanak rá időt és energiát. A mese nem azért fontos, hogy elaludjon a gyerek és a kutyus, mert mi elalszunk anélkül is, hanem mert egy gyerkőc számos olyan tanulságot le tud szűrni belőle, amit az élete során képes lesz majd hasznosítani, például nem adja fel a küzdelmet már akkor, mikor még el sem kezdte a harcát megvívni.

katty9.jpg

Ha neked is vannak írásaid - novella, mese, kisregény, esszé, vers -, akkor küld el az info@virtuarium.eu email címre, hadd olvassák mások is!

Sőt, a beküldött legjobb, legszebb, legizgalmasabb írásokból e-könyv novelláskötetet állítunk össze, amit illusztrálunk, kiadunk és a szerzőknek fizetett jutalék mellett a könyváruházunkban terjesztünk.
Ha sikeres író vagy költő akarsz lenni, akkor célszerű ingyenes oldalakon is megjelentetned az írásait, hogy minél többen megismerjék a műveid, a stílusod és ezáltal Téged, mint szerzőt is!

Szép álmokat!

Fizetésemelés utalványon?

Nagyon fura ötlettel állt elő Domokos László, az Állami Számvevőszék elnöke a Magyar Időknek adott interjújában: szerinte olyan utalványokon kellene az állami dolgozók fizetésének egy részét adni, amellyel csak bizonyos kijelölt cégeknél vásárolhatnak.Vagyis a közszférában a fizetés egy részét olyan utalvány formájában kapnák a dolgozók, amit csak bizonyos célokra (például egészségügyi ellátásra, oktatásra-képzésre vagy megtakarításra) és csak bizonyos vállalkozásoknál lehetne elkölteni. A kiválasztott cégek főleg önkormányzati vagy állami tulajdonú vállalatok lennének.

Az ötletnek vannak előnyei, de szerintem az én javaslatom jobb :)

A magyar gazdaság eléggé féllábú: az egyik lába, a multik, stabil és erős. A másik láb, a hazai KKV-k viszont gyengék, és nem eléggé versenyképesek. Éppen ezért az én javaslatom az, hogy a fenti kategóriába eső dolgozók a fizetésemelésüket egy olyan utalványban kapják, amin MAGYAR TERMÉKeket vásárolhatnak (az utalvány neve lehetne Magyar Áru Kártya, azaz MÁK...). NE az állam válassza ki a preferált vállalkozásokat, de ezzel a módszerrel egyrészt fizetésemelést kapnának az állami alkalmazottak (vagyis a javaslatom rendelkezik minden pozitívummal, ami Domokos Úr érvelésében is szerepelt), másrészt segíti a hazai vállalkozókat. Ezzel több munkájuk lenne, több hasznuk, több embert foglalkoztatnának (erről még írok, de az ország nagyobb részében bizony még mindig a munkanélküliség a gond!), és a nagyobb haszon után több társasági adót fizetnének. Vagyis legalább négyszeres haszon!

És ha jók lesztek, játszhattok velem, hoztam labdát!

katty6.jpg

Európa retteghet?

Betojtak a németek és a brüsszeli libsik, hogy Olaszország kilép az eurózónából, így mégis megengedték, hogy az 5* és a Liga alakítson kormányt. Csak nehogy tovább kiborítsák a bilit, hogy a déli EU-s tagállamokban becsődölt az ipar és csúsznak lefelé, miközben az északiak (főleg Németország) folyamatosan nyernek. Szóval az eurón buknak, a lírán nyernének? Akkor minket is csak szivatni akarnak, hogy vezessük be az eurót?

Egy közös pénznek sok előnye van, de mivel ennyire eltérnek az EU-ban az egyes országok gazdasági teljesítményei, ezért egy közös pénz nem jó mindenkinek.

Javaslatom szerint nekünk, közép európaiaknak megérné egy közös pénz, mégpedig a lengyelekkel, csehekkel mindenképp, de a szlovákoknak és a többi környező országnak is jobban megérné hozzánk csatlakozni.Egy V4-es központi bank, közös tőzsde, közös pénzügy. Most látszana ennek az előnye, amikor gyengül a forint!!!

Visszatérve az olaszokra: nekik is egy saját pénz érné meg, egy közös mediterráni valuta. A németeknek és a többi északi országnak megmaradna az eruró, ami szépen felértékelődne, ezzel helyrerántva a német külker többletet és exportot. Persze ettől félnek mint macska a pitbulltól, de nekünk megint csak jó lenne, hiszen még több cég hozná ide a termelést.szeder4.jpg

PIAC

Szeretek piacra járni, főleg a hentespultokat látogatnám gyakrabban! De van valami, amit nagyon nem szeretek: amikor rámfújják a büdös cigifüstöt, vagy eldobják a parázsló csikket. Én mezítláb járok-kelek, de legjobban futkározni szeretek a kollégáimmal és barátaimmal.

Ezért írtam egy emailt, amiben kértem, hogy a piacon is legyen tilos a dohányzás. Amikor szélcsendes idő van, akkor a füst megáll, szétterül, az egész olyan, mintha valaki a tyúkólban gyújtana rá...

Ezenkívül veszélyes is, ekkora tömegben bárkit megégethet egy parázsló bagó.

szeder3.jpg

Csaj vagyok, szeretem a virágokat, a piacon is szoktunk venni, itt épp kóstolgatom is őket :) De azt hiszem ettől még nem leszek vega.

Megjött a kánikula!

Nem csak nekem lóg a nyelvem, a növények is szomjaznak a nyári kánikulában.

szeder5.jpg

Ezért tisztelettel kértem a városunk vezetőségét - és ezúton kérem a Kommunkális Szolgáltató Kft vezetőségét is -, hogy egy közmunkás kapjon vödröt, és legyen a feladata, hogy a Sugóparton minden nap ad egy vödör vizet a fáknak. Akkor a fiatal fűzfák nem fognak kiszáradni, nekem pedig lesz hová pisilnem, amikor végigfutok a parton.

Virtuarium e-könyv kiadó és könyvesbolt

Írtál egy könyvet, de nem tudod, hogyan adhatnád ki?

 

Valójában zseni vagy, csak még nem tudja mindenki? Pedig megírtad a Facebookon, lerajzoltad, lefotóztad és feltetted az Instagramra is? Arra gondoltál-e, hogy kiadnál egy könyvet, amivel pénzt is kereshetsz? Ha kell egy kis segítség a könyvíráshoz, akkor mindenképp érdemes elolvasnod a szerzőinknek szánt, szabadon letölthető e-könyvünket („Hogyan írjunk jó könyvet?") Majd amikor elkészültél a kézirattal és kiadót keresel, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot!

virtuarium_eu_940.jpg

A Virtuarium e-könyv kiadót azért hoztuk létre, hogy segítsünk embertársainknak megvalósítani az álmaikat, megosztani másokkal a tudásukat, vagyis elektronikus formában kiadjuk az írásaikat és alkotásaikat, amihez szerzőket, fordítókat, jogtulajdonosokat, fotósokat, festőművészeket és grafikusokat keresünk. A hozzánk digitális formában eljuttatott kéziratokból és képekből INGYEN készítünk e-könyveket, fotóalbumot vagy fotókönyvet pdf és epub formátumban, amiket utána kiemelkedően magas, akár 75%-os jutalék mellett értékesítünk.

virtuarium_eu.jpg
Az e-könyvek kiadásához vállaljuk a kiadványaink grafikai munkáinak (borító, könyvbemutatóra meghívók, plakátok, szórólapok) elkészítését és az ISBN szám igénylésének lebonyolítását is.
A szerző és a kiadó közös érdeke, hogy a kiadott könyve sikeres legyen a piacon, ezért segítünk a marketingben és a reklámban is, könyvbemutatót szervezünk, majd az Interneten reklámozzuk a művet. A könyvek szerzőjét arcképpel és rövid önéletrajzzal mutatjuk be, amihez szerkesztőségünk fotóstúdiójában ingyen fotózást is biztosítunk.
Webáruházunkban a magyar és angol nyelvű könyvek mellett szívesen helyet biztosítunk az ingyen terjeszthető creative commons licencű digitális műveknek, legyen az e-könyv, fotó, vagy grafikáról, festményről készült kép. Ezzel lehetőséget kínálunk a szerzőknek, grafikusoknak és festőművészeknek a bemutatkozásra, hogy a leendő vevőik és üzleti partnereik megismerhessék - és megvásárolhassák - a munkáikat.
Ha vállalkozó vagy cégtulajdonos vagy, akkor nagyon jó marketing eszköz egy ajándékutalvány, aminek a forgalmazását a webáruházunkban ingyen vállaljuk.

Első munkanapom

Sziasztok!
Legyen sikeres a marketingetek!
2017. július 26-án születtem egy alföldi tanyán. Onnan kerültem Bajára, majd lettem a Virtuarium Kft egyik marketing tanácsadója. Ha idáig elolvastad, akkor remélem még sok-sok hasznos órát fogunk együtt eltölteni!!!
Szóval ahogy kényelembe helyezkedtem az új munkahelyemen, rögtön neki is láttam áttekinteni a cég eddigi marketing tervét, illetve a folyamatban lévő ügyeket.

katty1.jpg

 

Igyekszem sok hasznos ötletet adni minden KKV-nek, ügyvezetőnek, menedzsernek, amivel sikeresebbé tehetitek majd az online marketingeteket. Mivel én is kisvállalkozó vagyok, ezért ugyanabban a cipőben járunk - még ha rajtam most épp nincs is cipő...

De biztosan azt kérdezitek, hogy lett belőlem marketing guru? (no jó, ezt még bizonyítanom kell...)

Nagy utat jártam be és egy valóban jól működő családi hagyományt hagytam ott egy irodai munkáért. Bár a pásztorkodás nem is áll olyan távol az informatikától, hiszen a rendszergazdák sem csinálnak mást, mint minden reggel kihajtják a rendszereket az ólból, etetik-itatják, este pedig visszaterelik őket.

Grinning Face on Apple iOS 11.3

katty3.jpg

Szóval hogy kerültem a Virtuarium Kft-hez?

  • nagyon szépen tudok nézni,
  • nagyon okosan tudok nézni
  • tudok szerény lenni,
  • de tudok hisztizni, amikor valamit rosszul csinálnak,
  • átlátom a problémát,
  • és a legfontosabb, hogy megtalálom a megoldáshoz vezető legrövidebb utat!

Mert mért van szüksége marketing tanácsadóra egy kisvállalkozónak? A következőkben számíthatsz a segítségemre:

  • segítek a marketing terved és marketing koncepciód elkészítésében,
  • médiapiaci ismereteimmel segítek a marketing döntésekben,
  • adatokkal prezentálok a versenytársaid aktivitásáról,
  • kedvezményt érek el a médiumoknál a reklámhirdetéseknél,
  • elkészítem a hirdetést.

Online marketing tanácsadóként:

  • ha még nincs honlapod, akkor segítek megtervezni egy üzleti hasznot hozó honlapot (szerkezet és tartalom),
  • ha már van honlapod, akkor marketing szempontból átnézem és javaslatokat teszek az esetleges módosításokra (ezek sokszor szerkezeti beállításokat, SEO kulcsszavak megadását jelenti, amik nem érintik a honlap megjelenését),
  • segítek kiválasztani az internet megjelenési médiákat (közösségi oldalak, blog),
  • segítek a fizetett hirdetések (AdWords, Facebook, stb.) elkészítésében, feladásában, menedzselésében,
  • elkészítem a grafikai anyagokat (plakát, szórólap, képek a netre),
  • értelmezem az online statisztikáid (pl. Analytics) és segítek kitalálni milyen lehetséges döntéseket lehet belőlük meghozni…
  • feladatom a honlapod, webáruházad látogatottság növelése, keresőoptimalizálás (SEO),

Segítek:

  • az online marketing tartalom (honlap szövege, hírlevelek, Youtube, Facebook) megírásában,
  • kampányok előkészítése és megvalósítása, utólagos elemzése külső (ügynökségek, marketing tanácsadók) és belső partnerek bevonásával.
  • külső kommunikáció, PR megjelenések koordinálása.
  • rendezvények, események szervezéséhez, lebonyolításához kapcsolódó feladatok ellátása.
  • marketing ütemterv, budget tervezés, annak nyomonkövetése, dokumentálása.
  • ügyfelekkel/partnerekkel való kapcsolattartás marketing területen.
  • beszállítókkal (ügynökségek, nyomdák, marketing tanácsadók) való kapcsolattartás: ajánlatkérés, megrendelések, együttműködés a megvalósítás során.
  • versenytársak marketing aktivitásainak elemzése, kiértékelése.

Puszika mindenkinek!

Katty, az új internet marketing tanácsadó

Sziasztok! Bemutatom a Virtuarium Kft legújabb munkatársát Katty-t aki egy border collie, vagyis ausztrál pásztorkutya.Munkájához természetesen saját laptopot is kapott.

katty2.jpg

Cégünknél új alapokra helyezzük a kisvállalkozói marketinget, így ezentúl Katty INGYENES marketing és Internet marketing tanácsadással áll a kisvállalkozók rendelkezésére. De MINDENRŐL el fogja mondani a véleményét, ami a kisvállalkozókat érinti. Fogadjátok hát szeretettel!