Internet marketing, weblapkészítés, keresőoptimalizálás

Virtuarium Blog

Virtuarium Blog

PIAC

2018. június 04. - virtuarium

Szeretek piacra járni, főleg a hentespultokat látogatnám gyakrabban! De van valami, amit nagyon nem szeretek: amikor rámfújják a büdös cigifüstöt, vagy eldobják a parázsló csikket. Én mezítláb járok-kelek, de legjobban futkározni szeretek a kollégáimmal és barátaimmal.

Ezért írtam egy emailt, amiben kértem, hogy a piacon is legyen tilos a dohányzás. Amikor szélcsendes idő van, akkor a füst megáll, szétterül, az egész olyan, mintha valaki a tyúkólban gyújtana rá...

Ezenkívül veszélyes is, ekkora tömegben bárkit megégethet egy parázsló bagó.

szeder3.jpg

Csaj vagyok, szeretem a virágokat, a piacon is szoktunk venni, itt épp kóstolgatom is őket :) De azt hiszem ettől még nem leszek vega.

A bejegyzés trackback címe:

https://virtuarium.blog.hu/api/trackback/id/tr1314014430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása